Friday, March 20, 2020

Show in Japan is Cancelled Due to Coronavirus Pandemic

     I was expecting to hold a solo exhibition in Asuka, Nara, Japan this April, but this trip highly likely will be cancelled due to concerns surrounding the spread of COVID-19.  I am profoundly disappointed and regret that I had to cancel the show.  It was a difficult decision because I was really looking forward to exhibit my work in the traditional Japanese Machiya-style gallery in Asuka, the ancient capital of Japan.  I hope I will have another chance like this in the future.

 今年の4月、奈良、明日香村での個展を予定しておりましたが、新型コロナウィルス感染症の拡大防止のため、私の渡航も難しくなってきました。大変残念ながら、今回の個展は中止せざるを得なくなりました。日本のいにしえの都、飛鳥を訪れ、伝統的な町家風のユニークな画廊での展示をとても楽しみにしていましたので、大変難しい決断でした。いつかまたこのような機会が訪れることを願ってやみません。




Garo Asuka, Asuka, Nara, Japan
画廊飛鳥、奈良県高市郡明日香村大字平田260
Dates: April 15 - April 17, 1 pm - 6 pm, 2020
Cancelled -- 残念ながら、中止になりました。
本当に次回の機会がありますことを願っております。ウェブサイトはこちらです。